THEY MIGHT SAY HI, AND I MIGHT SAY HEY.

Vardag / Permalink / 10

Sitter och töntar mig med webbcamen, vad ska man annars göra lixsom? finns inget.. Skulle baka bullar idag, orkar jag börja med det nu?... har ju ändå ingen plats i frysen? hm. Bullar eller inte bullar?

#1 - - adine:

sv. åh tack så mycket!:)

allt bra?

#2 - - Emmelist:

jo tack allt är kanon! själv då?

#3 - - chris:

trött är jag men funkar. sj då?

#4 - - kaffehörnan:

Upp o ner bilden var nice

Nästan som Pippi när hon ligger med benen på kudden ha ha

Ha de fint

#5 - - Johanna:

- Ja det är min hund (:

#6 - - Felicia (fotoblogg):

sv: Det lät inge bra, jag är också lite halvförkyld :/

#7 - - Classys - ung blivande mamma!:

Samma här! Gjort idag då?



Föresten snygging! Skulle verkligen uppskatta om du gick in här http://pappasguldkort.blogg.se/2010/august/de-5-finalisterna.html

och röstade på mig, röst nr 3. Rösta gärna fler än en gång, skulle verkligen vara guld värt! :)

#8 - - Victoriahjorth - fotoblogg:

sv: jodå, allt är bara bra! :) hur är det själv? KRAM

#9 - - Ingrid:

Vilken fin blogg du har!!! allt bra med dej idag? :)



kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

#10 - - Felicia (fotoblogg):

sv: ja det får vi hoppas ;)

Till top