SÅ JÄVLA KUL

Videobloggar / Permalink / 1
Har knappast skrattat så mycket åt en inspelad film som denna. Jag och Sofia gör alltid såna störda filmer! Igår var hon hos mig på en liten tjejkväll, vi lagade asgod mat, drack vin och snackade. Sen gjorde vi lite videos haha som blev galen!!

De roligaste är när Sofia äter upp mina fingrar, och den andra gången *sluuurrp* hon tajmade ljudet perfekt och vi kissade nästan på oss utav skratt! Kolla för att se vad jag menar! haha

#1 - - Sandra:

Hejan! (: suuper fin blogg!



Jag är också en tjej som rappar , med två tjej kompisar men jag skriver lite låtar själv också. . men äre inte svårt att rapa och va tjej? vi ska stå i studio till sommaren o ch spela in några låtar men hur kommer man vidare? Så fort vi säger att vi rappar till nån så börjar dom å skratta och säger nått i stil med "ni, ni e tjejer ni kan ju inte rappa" .. hur gör man liksom?

Till top