Gårdagen..

Vardag / Permalink / 5
Igår var jag på stan hela dagen, sen mötte jag älskling och vi shoppade byxor åt honom. Sen åt vi på subway, MUMS! när vi kom hem chillade vi lite, visste inte redigt vad vi skulle hitta på förens vaara ringde och bjöd in oss på fest=) blev lite stressigt ner till knalle och handla en outfit, hade ju inga såna kläder med mig;) sen gjorde vi oss iordning och drog dit. Kallt som fan ute, och bussen cpade och släppte oss en hållplats för tidigt så vi fick gå en bit för att komma fram!

När vi väl kom dit var det asnice:) jätte mycket trevligt folk! många man inte träffat på länge. Jag tänker inte skriva så mkt mer om kvällen här, men jag hade skit kul! dock blev det ju som de blev i slutet, men tack alla underbara som ställde upp=) spec Julia och Carro:) och sen självklart min underbara bästa pojkvän!!  Kom hem efter en låååååååång kväll och stöp i säng direkt =)

Idag slappas det bara! lägger upp lite bilder på min vårjacka jag köpte igår =)


På shoppingtur, min egna jacka, och mina stövlar

Min nya jacka! inte bästa bilden, men snygg som fan

 

And here it is =) LOVE!

Inte världens bästa bild.. men tog bara en sen orkade jag inte mer. Innan vi drog igår iaf, köpte nya assnygga leggings/jeans, sen ett grått linne med dragkedja och ett skärp med dragkedja =)

#1 - - emma:

åh vad fin du e :)

vart köpte du skärpet :O?

#2 - - melle:

gillar den översta jackan! :))

& föresten, för ett tag sen så skrev jag på din blogg och fråga om du kunde lägga ut texten till ''issa ft tmy- jag är bättre än dej'' här på din blogg. men du gjorde aldrig de, så undrar om du kan gö det nu ist? skulle betyda mkt om du gjorde det. kram! :)

#3 - - ijda :):

Gud så snygg jacka! :)



Btw, jag har ny design, kolla och kommentera? :D

#4 - - josefine:

jätte fina kläder! :)

#5 - - Lina:

hejsan , allt bra med dig ? :)

Till top