VET NI?

Vardag / Permalink / 1
Jag har kommit till instinkt om vad jag verkligen vill med vissa saker. Är trött på falska människor. Vet att vissa personer är så falska ända ut i fingerspetsen, å de är synd för dem, men bra för mig. Jag orkar inte lägga tid på dem mer, de känns bara så onödigt. Det som en gång kändes så bra, finns inte kvar längre. Man går vidare helt enkelt.

Gud, kändes skönt att skriva de där, har massa kul att se fram emot nu med! det gör mig peppad!



- LEDIG hela helgen! inget jobb förens på måndag eftermiddag igen
(gillar mitt jobb, men skönt att vara ledig när man jobbat 1 vecka i rad)


- Min sötnos Lejla kommer och bor hos mig snart, om planen fortfarande är som den ska. OM Anna inte har något för sig så kommer hon med. Längtar så mycket efter mina tjejer!! <3


- Utgång med jobbet! alla sommarvikarier ska dra ihop en brakkväll!
hoppas man kan något utav datumen bara, och att de blir av!


- BLOGAWARDS, mingla, goodiebags och allt annat smått å gott! längtar!


- Min födelsedag! när man tänker efter så är 3 månader inte sååååå länge haha:)
#1 - - ~ *-. LINA SANDSTRÖM .-* ~:

hey snygging, allt super med dig? :))

Till top