TÄVLING VINN "MODELL FÖR EN DAG"!

Vardag / Permalink / 39
Vill du vinna en dag framför kameran? bli sminkad och få håret stylat av riktiga stylister!
Vill du ha modellbilder på dig själv?



Nu har du TVÅ PERSONER!! chansen att vinna "modell för en dag" här på min blogg till ett värde av 900kr

Kommentera detta inlägg varför just DU ska vinna detta och länka sedan detta inlägg om tävlingen på din blogg.
En vinnare kommer att dras den 26 november





Fotningen görs på The studio som är Sveriges första och största makeover fotostudio. Den finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Västerås och Umeå. Man ska komma osminkad och ha med sig tre olika klädbyten för variation i sina bilder. Bilderna är det enda man betalar för men det är inget köptvång alls! För mer info, läs här


#1 - - Elin:

Tack för tipset om tävlingen.



Egentligen har jag ingen bra motivering varför jag vill vinna utan jag skulle bara tycka att det var grymt kul att få bli lite bortskämd och få känna sig lite snygg! Skulle vara kul med en bra bild på sig själv :)

#2 - - Saaaaaaaandrizz<33:

Åh. jag vill hemskt gärna vara med ♥ Jag tycker att jag ska vinna för att jag så hemskt gärna skulle vilja bli modell, och ifall jag vann skulle min dröm gå i uppfyllelse för en dag :) ♥



Jag ska skriva om din tävling på min blogg, men det får bli i ett inlägg som jag skriver annat i också, så kolla det nyaste inlägget som kommer upp ungefär kvart i 12 ;)

#3 - - kurdisk muslimsk tjej <3:

söt blogg : )

sov gött =)

<3

KrAmSiSaR <3

=)

#4 - - Mamma ♥ Hästar ♥ Vikt:

Kul bor inte i närhetn av nån stad av dom så :P

#5 - - Saaaaaaaandrizz<33:

Här är länken till inlägget, det står längst ner:

http://kusinernaager.blogg.se/2010/november/ja.html#comment

#6 - - josefine:

jag är inte så mycket för sång där faktiskt :p

#7 - - I N E ~ min kamera, min blogg, mitt liv.:

jag vill vara med & tävla!

jag tycker jag ska vinna för att jag nästan alltid står bakom kameran, så får nästan aldrig fina bilder på mig själv om jag inte tar i spegeln.

jag har varit med the studio EN gång för 3 år sen och dem är SUPERDUKTIGA, vill gäärna åka dit igen och bli sminkad och fotad, skulle vara super roligt!

#8 - - sofia:

tack men nej tack, orkar int vara med men tack iaf att du sa att de fanns en tävling på din blogg, du kan ju säga om du fler tävlingar :D

#9 - - Sara:

Vad gör du? ^^

#10 - - tack, din blogg e oxå fin!:

#11 - - Millaa:

åh jag är med! jag vill jätte gärna vinna snälla! har alltid velat bli modell, men stoppas tyvärr av min längd.. :(

#12 - - kurdisk muslimsk tjej <3:

Hej !

Hur mår du ?

Ha en underbar dag sötis <3

KrAmSiSaR <3

#13 - - Studiobootleg:

Trevlig blogg!



Titta gärna in hos mig för att lyssna till den allra senaste musiken innan den kommer till radio/itunes/Spotify, eller kanske för att ta del av våra populära Spotify-listor!

#14 - - becca:

tack, din blogg o oxå fin!

jag har velat bli modell ända sen jag var 5 år o det här är en bra början isåfall.

#15 - - GUEVACCI:

Hellu, önskar dig en toppen lördag! :)

#16 - - ronja:

fin header!

#17 - - mizthanguyen:

är du rappare? ^_^

#18 - - becca:

oh va kul! jag har velat (och vill fortfarande bli) bli modell sedan jag var 5 år! om jag skulle vinna så skulle min dröm gå i uppfyllelse för en dag.

o det finns ej ord för hur glad jag skulle bli om jag vann!

#19 - - sharon:

Jag är gärna med och tävlar jag har även länkat till din blogg

http://swaaaggg.blogg.se/2010/november/modell-for-en-dag.html#comment



kram

#20 - - C-line:

hejsan jag vill gärna vara med i tävlingen :) jag älskar & ta kort & vara modell. De är verkligen min hobby så de skulle VERKLIGEN vara skoj & testa på att bli en modell för en dag :)

#21 - - Evelina:

åh jag skulle så himla gärna vinna den här tävlingen!

har faktiskt varit där en gång men då blev allting kaos, de låg efter så mycket med sitt schema så det blev mest att stressa och det blev inte så roligt då, så jag skulle gärna vilja vinna och göra om det på ett så mycket roligare sätt! och känna efter hur det känns egentligen. för de är verkligen duktiga och det skulle vara kul att få göra det utan att behöva stressa sig igenom dagen.

och alla vill väl ha fina modell bilder på sig själv?



kram!

#22 - - tess:

anmäler mig för att min dröm har alltid varit att bli modell, ända sedan barndomsben. Nu när jag blivit lite äldre så har jag kommit på varför jag vill bli modell och de är att bevisa världen att man inte alls måste vara pinnsmal och lång, utan att även en kort kan bli modell osv. Vill visa världen där ute att alla är speciella som dom är, att alla har en skönhet, alla är perfekta på sitt sätt osv.

Fått höra av många att jag även har ett 'modell utseénde'



Här är länken till inlägget:

http://teessyy.blogg.se/2010/november/tavlar.html

#23 - - emelie:

jag är med!

Jag vill verkligen vinna för att jag har alltid känt mej så mycket fulare än alla andra.

aldrig vågat vara mig själv riktigt inför människor.

Aldrig känt mig fin på bild eller annat.

Har alltid haft det som en önskan att bli stylad och sådant av sådana som kan det, för vi har aldrig haft råd att göra någonting sånt.



Ha en fortsatt trevlig kväll, kram<3

#24 - - johanna :):

jag har aldrig gjort nå sånt förut skulle vara välldigt spännande och samtidigt skitroligt ;)

du har en skit fin blogg också ;)

#25 - - Beatrice:

Jag vill vara med i denna tävlingen.

De hade varit roligt och få några fin modell bilder på mig jag tycker de är så fint och ta sån bilder inte för jag gjort de men jag hade viljat göra de.

Hehe vet inet vad jag ska skriva men tror liksom jag inte vinner detta.

Men hade varit kul och varit modell för en dag.

Blivit glad och jag fick göra detta.

Kram beatrice

#26 - - Sama:

Heej, mitt namn är

Sama Rahman och det skulle bli jätteskojigt om jag vann tävlingen. Jag vill inte direkt bli modell men jag har alltid velat vara modell för en dag! Jag älskar verkligen att bli fotad. Jag själv tycker att jag blir bra på bild också haha. Jag hade en blogg förut så jag kan verkligen inte länkan dig även fast jag vill det! Om du vill se hur jag ser ut eller något liknande kan du bara kolla på Facebook eller be mig skicka en bild via hotmail!

#27 - - johanna:

Jag skulle gärna vilja, eftersom att jag har haft ett stort problem med mitt självförtroende osv. Och skulle vara kul att ta kort nu när jag har byggt upp mig igen från allting som har hänt mig..

:)

#28 - - - M a r i a:

jag skulle jätte gärna vilja vara med! Jag älskar att fota och skulle vilja testa på att vara modell också! Det verkar så spännande att bli sminkad och stylad och sedan fotad!

#29 - - My:

Har alltid haft en dröm om att bli modell, hade varit kul att prova <3

#30 - - HANNA:

Jag vill vara med för att jag länge har velat bli fotad PÅ RIGKTIGT! Och det skulle vara så himla roligt, ett minne för livet liksom :) enda sedan jag har hittat det här stället har jag velat gå, men det har aldrig blivit av direkt! Men Om jag skulle gå skulle jag gå med min syster. Har velat ha lite fina bilde rpå henne och mig :)

#31 - - musse:

jag vill väldigt gärna vinna för min väns skull, som tycker hon är så ful. skulle vara roligt att kunna göra något med henne en dag och sen visa resultat, att hon faktiskt är jättefin!

#32 - - Oliviachronwall:

jag e med!

jag tycker jag ska vinna för att bli fotad så som modell har varit min dröm sen 4 år. min pappas ena vän som passat mig som liten och betyder mycket för mig har alltid sakt att jag borde bli modell och nu fyller han 60 i februari så skulle vilja ge en bild på mig därifrån till honom. sen älskar jag att bli fotad.så jag hoppas verkligen över hela mittt hjärta att jag vinner detta!

#33 - - Oliviachronwall:

la även upp på min blogg om din tävling http://oliviachronwalll.blogg.se/2010/november/tavling-om-modell.html#comment

#34 - - clara:

asså du skulle inte förstå hur glad jag skulle bli :) sen så har jag ett födelsemärke på höger kind och i min barndom har jag blivigt retad och allt möjligt för de.. och då tappade jag mitt självförtroende... men det har kommit tillbaka nu på högstadiet och det skulle vara hur hurhur kul som hälst att få vara modell för en dag :P :)

kramizzar clara<3

#35 - - julia:

jag skulle väldigt gärna vilja vara med eftersom det skulle vara en upplevelse, dessutom skulle det vara fantastiskt att få känna sig lite extra fin såhär under vinterdeppet!

#36 - - Cassandra Bergeling ♥:

hejsan, jotack det är bara bra själv också hoppas jag? :)

#37 - - Sanna:

Jag tycker att jag borde få vinna eftersom jag alltid har drömt om att få vara modell, jag älskar att läsa modebloggar, som Fokis.se och mycket andra, det vore verkligen kul att vara ett steg närmare sina idoler! Det vore helt magiskt för mig!

#38 - - Mia - Olivers mamma:

Det hade varit skönt att kunna ge mig själv en "ego-dag" Jag har inte speciellt mycket tid eller pengar att lägga på mig själv som nybilven mamma :P

#39 - - Matilda Björkstrand:

Hejsan svejsan! Jag vill vinna den är tävlingen så mycket, shit tänk så vinner man. Jag tycker att jag ska vinna för att det har alltid varit en dröm att ta med min syster som gör allt för mej på en "modell fotning" Kanske är lite sent ute med att anmäla mej, men men..



Ha en fortsatt fin kväll, pussar !<3

Till top