JAG LÅTSAS ATT ALLT ÄR OKEJ

Tankar&Känslor / Permalink / 6
"Le, skratta, va glad. Få folk tro att allting är bra. Att jag är stark, att jag är lycklig. För det är lättast så, för alla. Ingen ser hur jag bryts sönder, ingen tar sig tid att fråga. För man tar förgivet, att den här tjejen klarar sig bra. Men om någon skulle ge mig en kram skulle jag bryta ihop. Det är enklast att se en fasad. Jag har övat på min i flera år, jag spelar detta spelet bra. Jag vet vilka ord jag ska säga, jag vet vilka gester jag ska göra. Ingen märker att jag ljuger. Jag ljuger för alla, även mig själv.

Det är svårt just nu, för jag känner mig borttappad. Jag vet inte vem jag är. Jag oroar mig för saker som ligger ett år bort i tiden, sånt som gör mig stressad. Jag har dåligt samvete, och jag slits mellan att vilja och inte vilja. Ena stunden är jag glad och jag sprudlar, för jag tänker positivt och jag planerar, sen sjunker jag ihop och tappar viljan. Jag känner hur jag glider ner i de där svarta hålet. Det är så mycket enklare att vara där nere och deppa istället för att tag sig själv i kragen och kämpa uppåt.

To hell with the world.
om jag somnar nu så kanske jag vaknar till en bättre morgondag."

#1 - - m:

sv: Jag mår bra!

#2 - - m:

Varför finns inte din låt : ISSA FT TMY - I WILL LOVE AGAIN uppe på youtube?



Fråga även gärna något i min frågestund på bloggen , de skulle uppskattas!:)



Kram <3

#3 - - Nathalie Stolpe Björk:

Vill du gästblogga i min blogg? Kram

#4 - - Sara (; <3:

Älskar din blogg !! <333

#5 - - Erika Olsson:

Svar: Det är lugnt hehe, bättre sent är aldrig :D Men aa okej ;) Kameran verkar bra iallafall :D

#6 - - sarastille -:

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

Till top