WOW

Vardag / Permalink / 10
Har lyssnat på denna låten några dagar ganska mycket men aldrig brytt mig om att kolla på videon på youtube förens igår, och fyfasen vad fin. Pink gör alltid 10 poängare!

#1 - - Sebastian:

svar: Så lite så :) jo det är bra tack! Hur är det själv?

#2 - - Anonym:

hejsan, bra har jag inte mått på länge, men de rullar framåt.

Hur är de själv?:)

#3 - - Emmy:

Du är en helt otrolig artist! Älskar dina låtar, känner igen mig så jävla mycket.

Känner ära för att du skrev i min blogg, kram och lycka till!

Lova mig bara en sak.. Ställ aldrig upp i idol, du kommer nå SÅ mycket längre utan den skiten!

Kram!

#4 - - Amanda♥:

Jätte fin blogg! :)

#5 - - Annika:

Jo det är okej, själv då ? :)

Ja känner du att du vill läsa min blogg och följa den så Varsegod å lägg till mig.

#6 - - jenny:

sv´: hihi, jaa :) önskade typ i centrum, göta och hm, sådana ställen, för de ligger närmast mig ;) hade varit så himla skönt att få veta att man har sommarjobb nu!

#7 - - Anonym:

Åh, älskar den låten!

Tyvärr har jag inte bloglovin. Men du hade en jätte fin blogg :)

#8 - - Matilda:

Åh, älskar den låten! Tyvärr har jag inte bloglovin. Men du hade en jätte fin blogg :)

#9 - - Erika Olsson:

Den var ju både hemsk & sorligt men ändå fin :o

#10 - - wpgooqcvlg:

ctxyvjttbt, jmzuqjlbdo , [url=http://www.dqjureqwoe.com]pkvefviqzh[/url], http://www.uppcrwzonk.com jmzuqjlbdo

Till top