SVAR PÅ TAL

Vardag / Permalink / 1
Har fått ett par frågor senaste tiden så tänkte att jag passar väl på att svara på dom här nu i ett inlägg!



- hejsan sötnos! jag undrar hur du lärde dig att rappa, har alltid velat kunna de;)
svar: Jag kan inte riktigt svara på den frågan. Det viktigaste är ditt flow tycker jag. Har du ingen taktkänsla eller flow så funkar det inte. Lyssna på andra mer "kända" som rappar och lär dig deras låtar och häng med. På så sätt övar du in takten, sen när du skriver din egen låt har du en känsla av hur det ska va iaf. Lycka till :)


- Hej. hur gör man om man vill få tag på dig via mail?
svar: Maila till [email protected] , eller lämna mail/blogadress så svarar jag :)


- Kommer du göra några mer låtar snart? ;)
svar: Har gjort en helt ny skiva! ni kommer snart få höra.



- När han blir större kommer han vara en utekatt eller innekatt då?
svar: Han är och kommer förbli innekatt :)


- Hur gammal var du när bu började sjunga & he utt låtara på youtube ? :)
svar: Jag var 14 - 15 nånting då!


Hur får du upp ditt hår i en sån fin toffs ? :o
- Jag sätter alltid bara upp den helt vanligt, gör inget speciellt alls! haha


hej Issa har du msn?
svar: Ja, [email protected]!
#1 - - toto:

tack för tipsen

kan inte du lägga ut en video när du rappar en egen låt?

Till top