MIN TATUERING DEL2

Vardag / Permalink / 40
La upp en bild på min tatuering innan idag och fick typ tusen kommentarer ifall det gjorde ont att göra den där vid örat, och istället för att svara en och en så gör jag ett inlägg om det istället.

Detta var min första tatuering jag skulle göra och jag var asnervös, och samtidigt väldigt peppad för det var något jag tänkt på och velat göra flera år så jag var verkligen säker på min grej. Jag la mig där i stolen och vinklade huvudet, killen som tatuerade mig var och klistrade på mönstret och grejjade och jag var nervös att det skulle göra skitont. Hade med mig Sofia som stöd och hon satt och höll min hand för jag trodde jag behövde hålla i något för att "lindra smärtan", efter en stund undrade jag ifall han inte skulle börja snart... då hade han redan hunnit halvägs

Det kändes lite när mina stjärnor fylldes i, men det var knappast smärta, jag blev mer nerös och rädd istället utav ljudet ifrån tatueringsmaskinen! Min tatuering var klar på 15min tror jag och jag blev supernöjd.

Har en ny tatuering på gång som jag planerar fixa nu till våren ett år efter min första.. Tror säkert det finns tatueringar som gör asont på vissa ställen, men bakom örat på mig var det ingen fara alls! (Jag är dessutom en ganska känslig person)

Den här bilden togs precis när jag var klar
#1 - - bbaraaelin:

nice tatoo ;)

bara bra självdå?:D

#2 - - Zandra:

sv: så lite så :D



Tack så mycket :D

#3 - - Nattas:

Sv: Jotack vardagen rullar på, ser fram emot ett välbehövligt lov snart! Att väl med dig? :) <3

#4 - - rebecca:

bra men trött, hur är de med sig? =) kram

#5 - - Carro:

sv; nice :) pluggade lite och sen så har jag typ chillat framför tv:n :)

#6 - - Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

ja :D

#7 - - Moa:

Sv: Allt är helt okej :)

Kram !

#8 - - Jessica:

Jag gör inte alls så mycket, dudå? :)

#9 - - MaryJane:

ja ha haft skola, handlat julklappar o litemer, sen ha ja fixat håret o naglarna :D

#10 - - LIENE:

Cool tatuering!

#11 - - Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

sv: ska pyssla färdig min julkalender :)

Om du är nyfiken vad jag gör för ngt kika in på bloggen under min ''en gör det själv kategori''

;)

Hoppas du ha en så trevlig kväll!

#12 - - Felicia (foto & vardag) ♥:

Åh va snyggt!!

#13 - - Sofia:

hejsan, hur är det? du har inte lust att kolla på mina designade smycken och tycka till om dem? hade betytt oehört mkt!

#14 - - Carro:

sv; hehe jadå! :D

aa. kmr å bli skit kul!! :D

#15 - - josephine:

Snygg tatuering!:)

#16 - - Zandra:

sv: Jag är 18 år :D

#17 - - MaryJane:

dt blev en bra dag:P

tack! :)

#18 - - Erika Olsson,:

Sv: Ja, han klarar sig nog! :D Han är väl rätt så stor? :)

Nää vad du är söt! Du är så fin :)

Kram <3

#19 - - Andjela:

Ja det har jag haft :)!Sj då?

Snygg tatuering :)!

Kram

#20 - - Natta:

Sv: Jag pluggar ekonomi så det är en hel del slit.. Men det är väl bara att bita ihop och köra sista biten nu innan studenten! :D

#21 - - Carro:

sv; tack dsm! :)

#22 - - josephine:

sv: Joda det e bra, själv då?:)

#23 - - QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga:

sv: tack detsamma hörru! :)

#24 - - moa:

svar: vad menar du? :P

#25 - - Fannie:

SV: haha ;D

allt är bara bra hos mig, hos dig då? :D

ja men visst, jag lägger till dig direkt! :))

kram

#26 - - Josefine:

Harlig blogg!

#27 - - anna:

sv: tackar :D



hur är de?



snygg tatuering (:

#28 - - moa:

svar: oj, hehe! jag vet inte.. min mamma tycker iallafall det! fast skulle vela ha ett par jeffrey campbell.

#29 - - MaryJane:

dtsamma :)

#30 - - Erika Olsson,:

Sv: Ja han klarar sig nog! :D

Hihi ingen orsak! :)

Ha en bra kväll & en fin dag imorgon!

Kram!

#31 - - josephine:

sv: Vad härligt!

Nu blir det att lägga sig. Godnatt!

Kram

#32 - - Patricia♡:

Har lagt till dig nu!

#33 - - Jennifer:

:) min sitter typ på magen. :)

#34 - - Hannah:

Snyggt!

Jag ska boka tid till min första imorron :D



sv: Okej, trivs du på jobbet?=)



Jag har haft en toppen dag :) dudå?

Kram

#35 - - Micaela:

SNYGGT!

#36 - - Adna:

SNYYYYGTTT!

#37 - - Sari:

Så fint!

#38 - - magda:

Snygg tatuering! :)



Sv: Jo tack, trött men det funkar ska fixa en del idag inför helgen.

Använder mig inte utav bloglovin, men vill du följa min blogg så hemskt gärna :)

#39 - - DEEPBYK:

Skitsnygg. Man blir beroende! Haha men så länge man gör något man kan tänka sig ha hela sitt liv. :)

#40 - - emelie:

jävligt snyggt!

Till top