#aj..

Vardag / Permalink / 1
Har legat och jämrat mig i flera timmar nu typ och haft världens äckligaste m*nsvärk... HATAR DET! fyfan för att vara tjej såna tider... smärtstillande hjälper typ inte längre.. och jag satt i duschen och spolade varmt vatten, lagt på jättevarma vetekuddar på magen och ryggen, testat alla möjliga ställningar för att det onda ska gå över.. nu äntligen kan jag ligga vanligt utan att det känns som jag ska dö.. *peppa peppa*
 
Tack o lov inträffade detta på min lediga dag. (tur i oturen dock) ville ju iväg och köpa mig en tavla och lite smått.. men bättre att vila. Kanske blir bättre under dagen, då kan jag ju åka och köpa de i eftermiddag. Imorgon åker jag på jobbresa igen tills på måndag.. Så då måste jag vara pigg. Ska jobba hela dagarna nu i helgen och de hade ju verkligen inte funkat om jag hade haft ont..
 
Igår tränade jag dessutom situps.. typ 40 stycken gjorde jag... så jag har ju träningsvärk i magen idag också.. kombinationen träningsvärk och m*nsvärk är INGET jag rekomenderar.. pga smärtan kan jag knappt böja mig framåt eller om jag satt mig ner är det svårt att resa sig upp, känner mig totalt maktlös.
 
Tur att jag handlade och fixade saker lite igår innan jobbet.. nu ska jag försöka sova en liten stund och hoppas på att vakna upp och må mycket mycket bättre!
 
Jag igår
 
#1 - - Ida:

Hoppas det blir bättre<3

Till top