har jobbat natt!

Vardag / Permalink / 1
Hej!

Inatt jobbade jag natt.. för första gången!! detta är inget jag ska börja med, utan var endast ett "prova på" för att se om jag i framtiden om det behövs skulle kunna tänka mig att hoppa in. Har ju varit sjukt osäker på ifall jag klarar jobba natt, detta är vaken natt och man gör inte speciellt mycket mer än att sitta där 11timmar.. så har varit osäker och rädd för att jag ska somna.
 
 
Men det har gått jättebra, somnade inte=) visserligen så drack jag 2 energidrycker och så fort jag blev lite trött sysselsatte jag mig med saker.. Jag är inte trött ännu.. lär säkert bli i efm men får lägga mig tidigt idag. Är ganska passande ändå eftersom det är min stora dag imon, kan ni gissa vad som händer?;)
 
#1 - - Malin:

Jobbar du som personlig assistent?

Svar: ja de gör jag:)
issabelle.se

Till top