varför vaknar jag alltid tidigt när jag väl är ledig?

Vardag / Permalink / 0
Alltså nu när jag jobbat typ hur många dagar som helst irad och verkligen mått kasst, då helt plötsligt idag när jag kan sova ut och ta det lugnt, då vaknar jag kl 06.20!! asså why???? jag är en sån person som inte kan somna om heller.. så började sätta igång och packa fler lådor här hemma. IDAG kanske flytten börjar om vi får nycklarna, eller så börjar den imorgon.. i vilket fall är det bra att vara väl förbered!
 
Nu är jag iallafall ledig 2 dagar.. blir superskönt även fast de inte blir någon "vila" direkt... Ska fixa klart här nu sen tänker jag ta mig ett lååångt bad innan jag ska göra en riktig masterbreakfast. Typ äggröra med bacon och grejjer=) mmuuuummmmsss. Jag kör fortfarande lchf i matväg, men har ätit lite godis och druckit läsk 2 gånger... Men de är lixsom okej för mig nångång ibland, bara det inte blir de här gottigott ätandet regelbundet, eller dricka läsk 3-4 dagar i veckan... Känner jättestor förändring och är inte lika trött under dagarna som jag brukade vara innan (då jag behövde socker för att piggna till)
 
Åh föresten saknar jag mina naglar... vet att jag tyckte det var SJUKT jobbigt att få bort dom till jobbet pga att jag kunde inte ha dom i hemtjänsten när man ska ta på stödstrumpor osv osv... Nu skulle jag kunna ha de.. fast inte superlånga, men som förra gången typ.. Blev ju så himla fint!! Kanske ska göra det framåt min födelsedag?:)
 
 
Till top