Drömmer & önskar

Vardag / Permalink / 0

NU är mitt shoppingsug tillbaka efter typ 8 månader.. Visst har jag köpt småsaker men inget speciellt som jag verkligen, verkligen vill ha (mer än mina stövlar förra veckan, ska visa dom sen!) Jag har bara handlat massa till hemmet och bebis senaste tiden. Men snart är magen borta och jag kan ha vanliga kläder igen. Det finns såååå mycket snyggt och speciellt nu när alla goa höstkläder kommer. Mitt hjärta bultar dock lite extra för detta. Känns bara som att jag måste ha!


1. Odd Molly remix blus. Helst vit eller rosa med glitter men den är ju slutsåld överallt :/ dock är alla remix väldigt fina! / 2. Bruna primeboots med dragkedja. Äckligt dyra men ack så värt de? Får jag pengar till det blir de nog köp nr1 / 3. Depend gellack startkit. Detta verkar vara något som skulle passa perfekt för mig och mina naglar! Såg nu att de fanns på Ullared så de va synd att jag inte såg det när jag var där. / 4. Michel kors väska. Jet set travel brun. 😍 Ska jag investera i en väska så ska det vara den!

Till top