Godmorgon

Vardag / Permalink / 1

Inatt har jag sovit underbart gott! Sover visserligen som en stock varje natt, lider med alla dem som inte kan sova som gravida - när de gäller mig så sover jag nästan bättre istället :) Vaknade vid 10 och har legat och dratt mig en stund, ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för sen blir det ett besök hos BM!

Blir att mäta magen och dedär vanliga. Kolla om min vikt ökat något mer..det känns som det men kan ju vara magens vikt som gett mig den känslan. Hoppas på att vi får flyttkartongerna idag sen så att vi kan börja packa lite smått, jag är så otålig och vill dessutom få undan allt som ligger här hemma huller om buller. När de är stökigt är något av de värsta jag vet, Jag gillar ordning&reda och när allting är på sin plats.

Andra roliga saker som skall göras idag är att jag måste ringa försäkringskassan och kolla så att dom inte glömt bort mig denna månaden, vi måste bestämma babyskydd och lägga upp fpdagarna. Sen pratade vi igår om att vi skulle baka något gott så det blir nog en bra dag:)


Skrev på insta för någon dag sen hur skönt de hade varit med ett badkar nu... Jag orkar ju inte stå länge i vår dusch pga värmen + att jag blir yr - så jag brukar sätta mig på golvet men det är ju inte så bekvämt att sitta där en längre stund ^^. Tänk med ett badkar att få glida ner och lägga sig med en bra bok eller tidning. Det är något jag saknar!

#1 - - Anonym:

Vad heter du på insta? Kram

Till top