Snart har en vecka gått

Vardag / Permalink / 0

Shit vad snabbt tiden går! Snart en veckas ledighet förbrukad... Nu är det Augusti och sommaren börjar gå mot sitt slut (äntligen!) Jag tar dagarna lite som dom kommer nu när jag är hemma och gör det jag känner för. Har plockat massa här hemma, rensade ur min garderob häromdagen och cammo var här och hämtade ett lass kläder, nu ska jag bara bli av med resten av kläderna också..

Igår var vi och storhandlade så hela kylen är nu helt proppfull.. När vi sedan skulle hem hade vi glömt av att de va torsdagskväll och att bussen var totalt överfull så vi sket i bussen och beställde en taxi! Lätt värt att åka hem med taxi med matkassarna istället för att stå upp i en trång skumpig buss;)

Idag står städning av lägenheten och bullbak på schemat! Bullar är jag grym på att baka och typ de enda jag lyckas med. Det bästa med att baka bullar är ju att det blir så sjukt många på en gång, brukar bli en 200-250 st när jag bakar;) och varför inte baka massor när man ändå är igång?

Fast först blir det mysfrukost i soffan! Fil&havremüsli

Till top