V32 snart 33

Vardag / Permalink / 0

Vi närmar oss med stormsteg! Om bebis vill komma 2v tidigare är det bara 5veckor kvar nu! Och är det en liten envis som vägrar att komma ut så är det i vilket fall bara som mest 9-10veckor kvar tills h*n är här :)) det är ju ingenting egentligen. Har börjat fundera en hel del på hur det kommer gå, men är fortfarande inte nervös eller något.. Om 1,5 vecka ska vi på förlossningsförberedande kurs.. Kanske jag inser allt mer därefter.. Annars är det väl bra på ett sätt att jag känner mig såhär lugn, bara jag inte får någon slags chock sen när allt sätter igång och glömmer bort vad jag ska göra. Men jag skriver listor och vill vara ute i god tid med allt så tror inte det ska bli några problem *peppa peppa*

Nu är bebis ca 42cm och väger nästan 2kg!!! Alla fem sinnen fungerar och när bebis sover är ögonen stänga och öppna när h*n är vaken. Det börjar bli trångt i magen nu och snart lägger sig de flesta bebisar sig med huvudet neråt som förberedelse inför förlossningen.

Till top