Älskade ledighet

Vardag / Permalink / 1

Jag är nu inne på min andra dag som ledig.. Det känns fortfarande som att jag snart ska tillbaka till jobbet igen, har nog inte riktigt smält att de är slut på riktigt nu för en väldigt lång tid! Jag går på havandeskapspenning nu fram tills liten kommer, därefter mammaledighet ca 1 år.. Vet inte exakt hur de blir med dagarna men vill såklart vara hemma så mycket som möjligt!

Annars är läget strålande! Vi har såna goda nyheter & jag längtar efter hösten mer än någonsin. Tänk vilken tur man har ibland =) Ska ta mig upp ur sängen nu och äta en underbar frukost, min man är ledig idag också så vi fårse vad vi hittar på för skoj=) hörs senare!

Magen växer varje dag men alla jag träffar på tycker den är så liten och söt! Undra hur mycket större den blir? Många säger att dom inte tror den blir mycket större?? Det är 8v kvar till bf så vi fårse hur det utvecklar sig.

#1 - - jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!:

så fin mage:)

Till top