Efter 1 år flyttar vi igen

Vardag / Permalink / 0

Yes! Vi har på utflyttningsdagen bott exakt 1 år i drömlägenheten men nu är det dags att lämna. Vi har fått en helt ny trea så det nya blir inte fy skam!!! Jag ser faktiskt fram emot det samtidigt som denna lägenheten har varit underbar:) de känns lite i hjärtat att lämna en sån här guldklimp, vi hade verkligen tur som fick den och ifall livet vore som förr hade vi ju såklart inte flyttat men nu är det andra prioriteringar och annat tänk.

Så nu när jag är ledig har jag denna tid till att gå omkring här hemma och packa flyttlådor, planera och fixa samtidigt som vi spänt väntar på bebis. Det roliga är att flytten och bebis infaller (om bebis kommer på bf dagen) exakt samtidigt.... Snacka om att de kan bli kaos! Men vi går alltid in med inställningen att allt löser sig!! Förra flytten tog inte ens 2,5 timme och då var vi 3 personer. Då lastade vi in alla lådor och möbler i släp, körde och lastade allt in i nya lägenheten (3 trappor upp) så det tar ju inte speciellt lång tid! Allt går om man vill :)

Jag är supernöjd iallafall och vill att det ska bli slutet på sep/okt NU!! Detta kommer bli så bra!

En liten del av vårt blivande v-rum. Som ni kanske ser så är det förtillfället en byggarbetsplats, golv ska läggas och massa annat ska fixas. Jag fullkomligt ÄLSKAR att vi blir de första att bo där, att allt är helt nytt som ingen rört innan. Så fräscht =)

Till top