Grillkväll igår

Vardag / Permalink / 0

Igår var vi hos Robins vänner med deras respektive och grillade och hade de trevligt :) jag var sååååå hungrig redan vid 4-5 igår och maten åt vi inte förens runt 10 så snacka om att man vräkte i sig! Grillat är godast dessutom:) Det var tanke om att vi skulle till Stockholm idag men Robin fick inte ledigt på tisdag från jobbet så tyvärr blir de nog inget med de:( hade varit sååå skönt att komma härifrån lite och bara umgås med hans familj och hundarna och ha de gott! Men nu får jag försöka hitta på något skoj här hemma istället de sista dagarna av denna semester.

På onsdag börjar jag jobba igen 1,5 v innan jag går på min längsta ledighet någonsin! Först havandeskapspenning i 2 månader, & sedan mammaledighet. Eftersom jag försörjt mig själv sen jag var 15 har jag jobbat varje lov, alla storhelger, nästan alla helger och dagar så det känns otroligt skönt och lyxigt att bara kunna vara ledig.. Min första långledighet & den känner jag mig värd, och att jag sedan kommer få dela den med vår lilla bebis gör ju saken bara bättre =)

Till top