Halsbränna

Vardag / Permalink / 0

Har senaste dagarna börjat känna av halsbränna, inte om dagarna när jag rör mig eller sitter upp, men liggandes så värst är ju kvällarna.. I förrgår natt vaknade jag av en uppstötning och trodde jag höll på att kvävas..Nu sover jag därför högt med huvudet (inte lika bekvämt, men de funkar) Sen jag blev gravid började jag sova utan kudde. Det var skönt att ligga plant med hela kroppen i sängen men som sagt, jag vågar inte riktigt de nu längre. Ifall detta är något som blir värre antar jag att de kommer bli sittandes sovställning framöver?;)

Har aldrig tidigare i mitt liv haft halsbränna men tydligen är det väldigt vanligt. Speciellt nu mot slutet när bebisen börjar bli så stor att de är ont om plats:) Har en app där man kan se bilder från v 4-40 och på bilden jämför jag v.9 och nu 20 veckor senare v29. Ganska stor förändring, ellerhur?!

Till top