Monday

Vardag / Permalink / 0

Har varit småförkyld nästan 2v nu och idag är de lite värre. Självklart pga badet igår;) kommer få gå runt och snyta mig hela dagarna nu framöver.. Blöörk. Är iallafall påväg mot jobb nu, ännu en dag.. Slutar dock 1 timme tidigare än vanligt varje dag denna veckan så det känns skönt! Peppa peppa.

Som "vanligt" blir det nog inget speciellt gjort i eftermiddag när jag kommer hem då jag oftast inte har någon ork kvar. Blir ju så himla trött, har inte alls den energin i kroppen som jag hade före jag blev gravid. Nu kan jag utan tvekan sova 8-9h om natten och 3-4h på dagen.. Förr sov jag ca 5h/natt och ändå orkade jag vara aktiv hela dagarna utan att sova middag haha.

Antar jag ska njuta lite mer av den här tiden som trött knubbsäl , för sen blir det andra bullar =)

Till top