Saker jag snart inte längre kan göra

Vardag / Permalink / 0

I takt med att magen växer så blir jag väldigt otymplig. Mycket håller på att förändras nu som jag upptäckt och det dröjer inte länge innan jag inte kommer kunna göra det alls.


*knyta skor/böja mig ner och få på skorna. = snart omöjligt, jag når inte riktigt ner då magen är ivägen för mig, så just nu för att lyckas måste jag hänga mig över magen ^^.

*raka benen- samma sak här - jag når helt enkelt inte ner.

*ta mig upp ur liggande position smidigt = jag är som en knubbsäl, rullar över på sidan och sen sätter mig. Att hoppa upp ur sängen smidigt är ju bara att glömma

*komma förbi trånga utrymmen = min hjärna glömmer ibland bort att jag är tjockis så när det är ett trångt utrymme tror jag att jag får plats, då jag glömmer bort magen - haha lycka till säger jag ju bara!

*springa = detta kan jag glömma. Ifall jag hade dålig kondition innan är de inget emot nu. Dessutom känns de som jag ska skapa en jordbävning så att springa skippar jag totalt.


Till top