Tadaaaaaa

Vardag / Permalink / 1

Nu är första lagret klart och nu måste de torka innan man kan finjustera och måla i alla småhål i hyllplanen.. Kommer nog bli fint tillslut:)

La mig i sängen nu och ska läsa lite och vila, jag har en bebis i magen som har karateträning just nu och ibland känns de som att h*n lyfter magen 5cm med sina sparkar :D


Och som svar på en kommentar om målningen: jag är inte dum. Jag vet vad för färg man ska använda så nej, jag skadar inte mitt barn genom att måla om en liten hylla.

#1 - - Josefine:

Hej!

Jag följde dig mycket förut, har alltid tyckt om din musik och sen hittade jag din blogg som jag också tyckte om. Nu har jag dock inte vart in på din blogg på evigheter men nu när jag är det så ser jag att du är gravid, så jag vill bara gratta dig och önska dig lycka till! :)

Kram Josefine

Till top