Vad var det jag sa?

Vardag / Permalink / 0

Det tog knappt 10 min igår efter jag skrivit inlägget innan jag fick en kommentar, självklart anonym! Haha. Det är både kul & skrämmande att se hur beroende och besatta en del människor kan vara av ens liv.

På tal om annat, så är jag just nu påväg till jobb. Hoppas att dagen rullar på snabbt för idag spänner magen något otroligt... Sen trycker de i bröstkorgen och halsen,typ som om allt är påväg upp de hållet. Kommer ta de lugnt idag så att jag inte åker på något, ifall jag varit ledig hade denna dagen spenderats i sängen men jag har bara 5 arbetspass kvar så hoppas på att fixa dom. På tisdag ska jag till BM igen och de ska bli intressant och se hur mycket mer jag gått upp och hur mycket magen växt. Vikten tror jag inte är så stor skillnad sen innan. Även fast jag äter onyttigt och inte är världens bästa på att motionera så har jag nog inte gått upp mer än det jag ska. Men vi fårse på tisdag:)

Till top