Betalat räkningar...

Vardag / Permalink / 0
Kul sätt att starta dagen med va? Men nu är typ allting betalt och jag har fortfarande massssssssssssssaaaaa pengar kvar (Tack vare bonusen) Så jag är inte så deppig:) Nu ska vi bara bestämma oss exakt för vagn,färg,modell osv sen borde vi nog beställa den så att det är klart. Sen kommer jag lägga undan lite av pengarna samt spara inför ullaredresan i augusti. Känns skönt att ha allt avklarat och planerat:)
 
Nu ska jag packa en liten lätt väska och fixa iordning lite här hemma. 10.59 går tåget mot Alvesta och farmor&farfar. Ska bli mysigt att åka iväg lite och slippa sitta här hemma nu på midsommar utan något att göra. Då kände vi att det är mycket roligare att åka dit och umgås med dom:)
 
Hörs om en stund!=)
 
Det är skönt att vara i Sverige även om jag saknar och längtar tillbaka till vårt paradis <3
 
 
Till top