Drömrum

Graviditeten / Permalink / 3
Jag önskar vi hade en trea så att jag kunnat inreda ett litet bebisrum!! Visst har vi plats (90kvm) enda som kommer bli trångt och som kan skita sig är när de gäller skötbordet i badrummet.. Om det inte får plats där, var sjutton ska man ha det då??
 
På Google finns iaf underbara inspirationsbilder på massa fina rum. Vi har hittills köpt säng & byrå och just nu letat jag efter någon fin sänghimmel :) bilder kommer komma på allt såfort vi har fått hem de och de blivit monterat.
 
 
#1 - - Jennifer:

Många gör en liten hörna med skötbord i vardagsrummet :) det funkar också. man kan ha det nära och bra, för man vill använda det ofta :)

Svar: Ja de är sant=) vi får kolla mer på de när vi fått hem vårt skötbord, kanske de får plats ändå :D
issabelle.se

#2 - - Camilla ♥ 130510:

Så mysigt det ser ut :) Jag kollar oxå bilder hela tiden. Man kan få massa bra tips :)

Svar: Ellerhur =) :D faktiskt kul att kolla massa bilder och få inspiration :D
issabelle.se

#3 - - Malin:

I börjannär jag bodde i lägenhet hade jag det i mitt sovrum därefter flyttade jag ut det i vardags rummet.

Nu efter jag flyttat till hus har jag det i pojkarnas sovrum !

Till top