En regning onsdag

Vardag / Permalink / 1
Idag har Cammo varit här en stund och vi käkade lite gottit och kollade på hus på hemnet =) Sedan har jag fixat med våra garderober här hemma och försökt få det klart så som jag vill ha det, men vi behöver nog köpa hyllplan att sätta upp för att all förvaring ska få plats. Bara allt är igenomrensat så blir det nog lättare att få allt på rätt plats såfort de nya sakerna från Ikea kommit och blivit monterade.
 
Nu ska jag fortsätta med att rensa igenom våra lådor i sovrummet (som bara består av mitt smink och skönhetsprodukter....) så lär väl bli en del att slänga antar jag - och kanske att man hittar någon gammal favorit? Jag vet att det ligger massa oanvändt där också så det vore kul att plocka fram:) Har även fått hem mitt paket ifrån H&M nu med, ska visa er vad jag behåller då en del av sakerna inte var riktigt som jag tänkt mig, men ett och annat fynd fick jag:)
 
Smarrigt va?
 
 
#1 - - Söderbergskan:

Det ser sjukt gott ut. Vilken grym kompis du har som kommer förbi och lyxr till din onsdag ;)

Svar: Helt sjukt bra vän helt enkelt! =)
issabelle.se

Till top