Godmorgon!

Vardag / Permalink / 3
Nu är jag vaken och redo för denna dag. Mitt största problem i vardagen nuförtiden har blivit kläder. Vad ska jag ha på mig?! Men igår hittade jag en lämplig och enkel tröja som jag letat efter när jag var på stan. Det är så svårt vissa dagar när det är varmt men ändå kyligt och man bara vill ha någon extra tröja. Mina gamla collagetröjor slutar ju på halva magen för mig haha. En annan svår grej nu är byxor.. de kan jag glömma använda mina gamla och jag har nu endast ett par sladdriga. Kommer få köpa massa tunikor och leggings- antar att det är de som är smidigast? 
 
Föresten - Ang babynest -tycker dom är väldigt dyra... Är det någon som syr såna? Eller känner någon som gör? Eller som vet vart man får tag på ett fint utan att lägga 500-1000 spänn? 
 
#1 - - Sannah:

Känner en som syr 400:- kostar det.

Svar: Totalt med frakt?:)
issabelle.se

#2 - - Sannah:

De bor i Aplared så kan säkert mötas i Stan

#3 - - cc:

vi beställde våran ifrån www.cinolino.se

Svar: Får kolla in den sidan:)
issabelle.se

Till top