Godmorgon

Vardag / Permalink / 3
Har redan hunnit vara uppe och äta en go frukost samtidigt som jag kollade på vakna med nrj i bakgrunden:) Nu är jag påklädd och klar och ska iväg på ett "ärende" annars har jag faktiskt inget planerat under dagen.. Ska mest vila och ta det lugnt. Imorgon ska vi åla till farmor & farfar ( blev en impulsresa ) så detta är ju nästan min sista semesterdag här hemma innan det är jobbdags igen efter helgen. 
 
I mitt paket från h&m var det ett par svarta mammajeans. Känns sjukt konstigt att ha på sig dom... Men de va otroligt skönt :) vet inte om de ser bra ut eller konstigt då ingen sett mig i dom än... Återstår väl att se idag om någon skrattar när jag går förbi;)
 
 
#1 - - M:

Hoppas du får en trevlig midsommar!

Svar: tack desamma!!=) kram
issabelle.se

#2 - - Nina :

Heej! Snubblade in på din blogg av total slump och blev fårvånad när jag insåg att det var din! Hoppas allt är bra med dig, du ser ut att må bra! Grattis till graviditeten, kul!! Bor du fortfarande i Borås?
KRAM Nina!

Svar: men HEJ!!:D Jo allt är jättebra =) tack:D hur mår du??? ja jag bor kvar här :D trivs underbart! vad gör du nuförtiden?? KRAM
issabelle.se

#3 - - Nina Jonasson:

Skönt! Jodå det är bara bra! Bor kvar i Växjö, jobbar på ett företag som heter NAB Solutions, åker tävling mest varje helg typ.. Så fokus är fotrfarande rally ;)

Svar: okejokej :D går de bra då? :D
issabelle.se

Till top