HAPPY!

Vardag / Permalink / 0
Har haft ångest för min lön denna månad då jag förra månaden bara jobbade 79h. Vi var ju i thailand första 1,5 veckan på månaden och jag började inte jobba igen förens den 15de... Så det kändes som jag skulle få knappt 10.000 denna månad i lön efter skatt. MEN lönen blev ett par tusen bättre än jag trodde och dessutom fick jag tydligen bonus! =) Jag hade helt glömt bort att de företag jag är anställd av delar ut sin årsvinst på sina anställda varje midsommar och nu kom bonusen. Nästan 10.000 fick jag men så var det ju skatt på det så det blev 6.000 extra på lönen =)
 
Helt plötsligt har jag från att legat 6-700kr + på nöjeskontot denna månaden stigigt till 8-9000:- + Hur bra var inte dedå?? Perfekt med alla inköp som är på gång som jag tänkt att vi måste spara till i flera månader men nu kan lägga pengarna på direkt istället, jiippiiiee :)
 
 
Till top