Låååång sovmorgon

Vardag / Permalink / 1
Har vaknat 3-4 gånger under morgonen men varit så slö så jag bara somnat om.. gick upp vid 10.30 idag och åt en asgod frukost. När jag var och handlade igår köpte jag müsli, inte så nyttig kanske då den innehöll lite socker, men sjukt gott var det! och det känns ändå bättre att äta de än en massa smörgåsar. Dock var jag tvungen att ta en ostsmörgås till idag (har fått dille på ost nämligen!!!)
 
Har duschat och fixat och nu är det ca 2 timmar kvar tills jag måste bege mig mot jobbet. Kommer spendera den tiden i sängen för tro det eller ej så är jag fortfarande jättetrött.. Ska sova en timme nu sen bara ligga och slappa, försöka samla energi. Att vara konstant dödstrött är nog de jobbigaste jag varit med om men det är bara att försöka vänja sig och hitta på sina knep att ta sig igenom dagen, för vem vet hur mycket jag kommer få sova närmsta året lixsom? =)
 
 
 
 
#1 - - Malin:

Angående mat, glöm inte bort att du inte får äta salt med jod under graviditeten, köp istället salt utan jod. Lätt att missa, det gjorde jag !

Till top