Leokappan

Vardag / Permalink / 2

Snyft snyft.. Idag sörjer jag lite grann när jag upptäckte att en kappa jag länge spanat på finns på rea i min storlek till ett pangpris!!! Dock kan jag inte använda den pga tjockismagen och de är väl ingen idé att köpa och spara till nästa vår? Då är den säkert "omodern"

Första gången på evigheter som jag känt att detta vill JAG verkligen ha.. Men de är väl typiskt! Tipsar alla andra om den nu istället, hade jag kunnat hade jag aldrig tvekat!:)

#1 - - becca:

du borde köpa den ändå! ha den uppknäppt med tjocktröja i höst och sen när du fått din bebis så kan du använda den igen! skitsamma om den inte är modern, din stil är viktigare än trender!

kram

Svar: Tack =) Känns bra med peppande kommentarer!:D jag lydde ditt råd och nu är den påväg hem till mig:D hoppas den är lika snygg irl som på bilden !:D
issabelle.se

#2 - - Petra:

Jag har den kappan och tycker du ska klicka hem den:) Riktigt bra reapris och det är inte ofta man har turen att den även finns i ens storlek. Om den inte funkar sen så går det alltid sälja:)

Till top