På mvc

Graviditeten / Permalink / 2
Nu är testet gjort och jag håller med om vad alla andra sagt om att det inte smakade speciellt gott direkt... Nu ska jag sitta här och vänta 1,5 timme till innan vi ska ta nya blodprov för att se om mina värden ändras.
 
Träffade min bm nyss en stund och pratade lite om vadkramperna och värken I benen. Jag ska testa köpa magnesiumtabletter och dricka mer mjölk för att se om det hjälper:) Sen lyssnade vi på bebis hjärtljud som låg mellan 150-160 då h*n var vaken och fullt aktiv med morgongymnastiken i magen:) 24cm runt om magen så enligt kurvan såg allting jättebra ut.  Jag fick dessutom världens chock när jag vägde mig... Jag har gått upp 6kg!!!!  Enligt bm var det helt normalt men jag känner mig som en flodhäst. Dock hade jag inte gått upp något alls från min ursprungsvikt vid förra besöket i v 20, men nu får jag nog börja tänka lite på vad jag äter. (Och inte frossa i godsaker som jag gjort!) måste också tänka på att den vikten inte bara är för mina matintag utan också positivt då de visar att bebis växer som h*n ska:)
 
 
#1 - - Solin Jamil:

Sv: tack så mycket! Den blir sjukt snygg när man fått lite färg också! :D

Svar: kan tänka mig de!=)
issabelle.se

#2 - - Michelle:

Så grym blogg!
Kramisar<3

Svar: Åh tack!:)
issabelle.se

Till top