Babyshower suprise!

Vardag / Permalink / 2

Idag kom mina tjejer hit när jag låg i sängen och ställde till med världens babyshower för mig:) jag hade anat att något skulle ske då Robin inte är superbra på att hålla hemligheter, men jag visste inte säkert vad! De hade med sig massa rosa & vita ballonger och dukade upp bordet i prinsesstema, sedan högg vi in på en smarrig smörgåstårta:) Jag har haft en sån underbar kväll med massa skratt, prat, god mat & efterrätt, roliga lekar och bara en riktigt mysig kväll med mina tjejer:) kunde inte blivit bättre! Vi hade lite gissningslekar på när bebis föds, spelade babybingo, provsmakade och betygsatte bebismat och lekte "sätta nappen i bebis mun" Höll på att dö av skratt när vi hade tävling om vem som kunde dricka upp en nappflaska först... Haha jag kom sist då min sugteknik inte riktigt funkade ;)

Nu är jag vråltrött men kommer somna med ett leende på läpparna. Tänk att man har såna fina vänner som gör och fixar allt detta för en, lyckligt lottad man är! <3 tack igen fina ni & tack för presenterna!

#1 - - Rebecca:

Hej, kan inte du berätta mer specifikt om lekarna på din baby shower? Jätte fina bilder! :) kan inte du ge lite tips till andra gravidavär själv gravid och skulle vilja veta mer, ex vad som kan vara bra att tänka på, vart man kan köpa fina bebis kläder osv :) vilka appar använder du och även hur gör du dina bilder så fina med stjärnorna/glittret :)

#2 - - Annelie Hedman:

Så roligt med sådan överraskning. Aldrig varit på en babyshower. Verkar så himla mysigt :)

Till top