V37

Vardag / Permalink / 1

Vi började på 280 dagar och nu är vi nere på 27!! Om lite mer än två veckor är det ensiffrigt om inte bebis kommit dvs. Har låtit folk gissa och många gissar på att det snart sker! Jag själv har någon svag känsla av att datumen 20/9-23/9 är "magiska" men vi får vänta och se!

Efter att molnvärken försvunnit sen i måndags har den nu kommit tillbaka, har t.o.m tagit Alvedon nu för att den är ganska intensiv.. Ska försöka vila nån timme nu sen upp och göra mat tills älskling är hemma från jobbet:) är superspänd i hela kroppen så hoppas på att kunna fjäska till mig lite massage;)

#1 - - Sanna:

Hellu, Jag läste ditt inlägg här nu & såg att ett utav dina datum som du gissar på var den 23/9, vore lite skoj om du fick just det datumet för fick själv mitt barn det datumet fast år - 2012 :) Jag ser att du verkar klara detta galant. Jag ska önska & hålla alla tummar & tår att din förlossning går snabbt & så bra som det kan gå! Det är värt all smärta & slit efteråt, tro mig! Kram på dig <3

Till top